BalkanCS-Arhiva
Main | Registration | Login Welcome Gost | RSS
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 1
  • 1
Forum » Counter Strike 1.6 » Tutorijali » Pravljenje mape tutorijal (mape)
Pravljenje mape tutorijal
SpawNDate: Petak, 2009-11-20, 00:58 | Post # 1
SpawN
Grupa: Administrator
Postovi: 25
Reputacija: 965
Status: Offline
Pravljenje mape tutorijal

Potrebni programi:

• Half-Life 1 sa jednom od verzija CS-a ( ja sam koristio 1.3 ) ili samo CS 1.6
• Valve Hammer Editor 3.4 Download
• Wally ( potreban samo ako će te koristiti vlastite teksture ) Download

Prvi i jedan od najvažnijih koraka u kreiranju mape je pravilno podešavanje Valve Hammer Editor-a ( ubuduće VHE ). Nakon instalacije VHE-a potrebno je pokrenuti ga , kada smo to uradili pojavit će se prozor koji od nas traži da postavimo VHE posto se prvi put koristi, i mi onda kliknemo na Yes. Ako kod vas nema ovog koraka jednostavno kliknite na Tools pa onda Options i to nam donosi sl. menu

Ako koristite CS 1.6 razlika je samo u lokacijama pojedinih opcija.
Configuration je ime koje dajemo samoj postavci, nije bitno koje je.
Game Data file je .fgd fajl koji se nalazi u Half-Lifecstrike folderu ( kao što se fino i na slici vidi ).
Texture Format i Map Type ne treba mijenjati ( pa ni ne može se  ).
Default PointEntity class i Default SolidEntity class ostavite kako jes.
Game Executable Directory je folder gdje se nalazi hl.exe.
Mod Directory, folder gdje se nalazi Counter-Strike mod.
Game Directory, folder Valve u Half-Life-u.
RMF Directory je folder gdje će mapa ( .RMF fajl ) biti spremljen, stavite gdje god hoćete. To je bilo sve pod Game Configurations.

Pod Game executable potrebo je naći putanju do hl.exe ( nalazi se u Half-Life folderu ).
CSG, BSP, VIS i RAD .exe fajlovi nalaze se u VHE folderu, npr.
C:Program FilesValve Hammer Editortools i potrebno ih je izabrati.
Place compiled maps… stavite isti folder kao i za RMF Directory tako da se lakše snađete.
I konačno pod Textures stavljate teksture koje mislite koristiti, npr. ako želite napraviti mapu koja liči na aztec stavit će te de_aztec.wad fajl. Ja vam savjetujem da uvijek koristite halflife.wad koji se nalazi u valve folderu jer sadrži dosta tekstura.

---Opcije kao što su: General, 2D i 3D Views nije stvarno potrebno "dirati".

To je bilo sve oko pravilnog postavljanja, sada slijedi zanimljiviji dio posla!

Ehhhh, prvo ćemo početi sa predstavljanjem pojedinih alata

Entity Tool je kao što sama riječ kaže alat entiteta kao što su: spawn points ( info_player_start za CT i info_player_deathmatch za T ), armoury_entity za postavljanje oružja u mapi itd.
Block Tool je najvažniji alat, pomoću njega se prave svi objekti u VHE-u, na način da se od "kocke" određenim manipuliranjem napravi željeni oblik. Pa tako ako želimo da napravimo neki obli ( bure ) predmet koristit ćemo Clipping Tool ( alat za rezanje ).
Vertex Tool radi na način da neki predmet razvlačimo po ćoškovima, testirajte sami.

Još jedna bitna stvar je pravilno podešavanje pogleda ( camera, top, front i side ). Postavite ih kao na slici gore.

Sada počinjemo sa pravljenjem mape!!!
Naša mapa će biti u obliku sobe, a da bi je napravili moramo koristiti Block Tool. Sada kada smo odabrali Block Tool u Top ( x/y ) pogledu napravite kvadrat i u front ( y/z ) malo ga povećajte ( smanjite ) tako da bude sličan onom u Top pogledu ( sve je to jedan objekat prikazan u 3 pogleda, dimenzije ). Sada kada je objekat poravnan desni klik i Create Object. Upravo smo napravili objekat koji nije još “soba”, da bi bio soba treba ga "isprazniti" sa Ctrl + H, za debljinu zidova uzmite 12. Upravo smo napravili željenu sobu. Sada nam trebaju entiteti kao što su: light, buyzone, spawn pointi itd.

Sada označite camera view i sa: w, a , s, d i kursorskim tipkama pogledajte na što liči vaša soba, ako ipak nije srazmjerna označite je sa Selection Tool-om i doradite.
Da bi izmjenili teksturu, označimo našu sobu u camera pogledu sada kada je pocrvenila pritisnemo Shift + A i odaberemo neku od ponuđenih tekstura i Apply.
Prelazimo na entitete sada. Da bi se vidjelo u mapi treba nam svjetlo, naravno  ! Kliknemo na Entity Tool ( Shift + E ) i postavimo svjetlo u sredinu Top i negdje pri vrh druga dva pogleda, desni i Create Object.
Napravili smo naš prvi entitet ali po defaultu to nije svjetlo već ga trebamo odabrati na sl. način: odaberemo Selection Tool i u jednom od pogleda označimo entitet i desni klik ( properties ) i u padajućem meniju ( pod class ) odaberemo Light, pošto je ovo jedino svjetlo koje ćemo koristiti, pod Brightness kod zadnje tri cifre umjesto 200 stavite 900 ( dabi mapa bila prilično svijetla ). Sada imamo i svjetlo!

 
SpawNDate: Petak, 2009-11-20, 00:58 | Post # 2
SpawN
Grupa: Administrator
Postovi: 25
Reputacija: 965
Status: Offline
Sada nam trebaju Spawn Pointi za T i CT, pravljenje Spawn pointa se radi na isti nacin kao i Light samo umjesto light uzimamo info_player_start za CT i info_player_deathmatch za T. Spawn pointi trebaju biti pri samom dnu tako da nebi igrači "padali" prilikom pojavljivanja ( fazon iz 35hp mapa ). Buy zone se pravi pomoću Block Tool-a, napravimo sada pravougaonik negdje oko sredine u Top pogledu i pri zemlji u druga dva, desni i Tie to Entity i odaberemo func_buyzone i koji tim će da je koristi.

Buy zone funkcioniše na način tako da kad igrač pređe preko nje ona se aktivira ( buy zone se neće vidjet u igri ). Ako želimo da nema buy zone, stavimo je negdje gdje igrači ne mogu doći ( na plafon recimo ), lagano zar ne?
Sada kada imamo sve potrebno, mapa je spremna za kompajliranje. Prije ovog bi bilo dobro da pritisnemo Alt + P ( map pa check for problems ) da vidimo da nema kakvi grešaka, ako ima pisat će i koje su, a ako nema pritisnemo F9 i OK i naša prva mapa je završena. Yuuuuupiiiiii!

Pronađite .bsp fajl tamo gdje ste ga snimili i stavite u D:GamesCS16cstrikemaps.

 
Forum » Counter Strike 1.6 » Tutorijali » Pravljenje mape tutorijal (mape)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Copyright MyCorp © 2024